tisdag 8 april 2008

Tjugofyra välbärgade år.

Ja, det är vad jag idag har innanför västen. Mycket livskvalitet, en del livserfaranhet, knappt någon arbetslivserfarenhet och samtidigt en blottad novis på vissa områden. Läckert när man tänker på det faktiskt.

Det är inte bara min dag idag utan en dag för alla som går i gång på att hålla jorden i trim. Moder jords personliga tränare, allas vår Al Gore var och höll låda på skolan idag. Även om mitt födelsedagsfirande hamnar lite i skuggan av detta, så är inte jag sämre än att jag kan låta honom ha sin föreläsning i fred. Ädelt, Martin!



Rörd till tårar är att ta i, men jag blev själaglad när min kompis överraskade mig i skolan med en alldeles egen hembakt kaka. En god kaka blir man aldrig för gammal för. Inte ens på en tisdag.

Snart kommer Jeppe på besök, då ska vi prata svenska!

Mogendans,
Martin

Inga kommentarer: